فرهنگی سیاسی اجتماعی

امام خمینی (ره) : ساواکی در پیش من محترم تر است از آخوند فاسد

، امام خمینی (ره) در پیام پذیرش قطعنامه درباره روحانیون وابسته و مقدس ماب  می فرمایند : “ضربات اصلی را به این انقلاب، روحانیون وابسته و مقدس مأب و دین فروش زده اند و می زنند و روحانیون متعهد ما همواره از این بی فرهنگها متنفر و گریزان بوده اند”.

امام در منشور روحانیت نیز نسبت به روحانیون مقدس نما چنین سخن می گویند که ،”آنقدر که اسلام از اين مقدسين روحانی نما ضربه خورده است، از هيچ قشر ديگر نخورده است”.

امام خمینی در جلد ۱۰صحیفه امام نسبت به آخوندهای فاسد می فرمایند :«خدای متعال می‌داند که من نسبت به آخوندهای فاسد آن‌قدر شدید هستم که نسبت به سایر مردم نیستم. ساواکی پیش من محترم‌تر است از آخوند فاسد […] آن‌قدر صدمه‌ای که اسلام از یک آخوند فاسد می‌خورد از محمدرضا نمی خورد. در روایات هست که آخوند فاسد و ملای فاسد در جهنم از بوی تعفنش اهل جهنم در عذاب هستند. در این دنیا هم از بوی تعفن بعض از آخوندهای فاسد، دنیا در عذاب است. ما طرفداری از عمامه نمی‌کنیم. ما طرفداری از اسلام می‌کنیم. این اسلام پیش شما باشد معظم هستید. پیش هرکس باشد معظم است.»

 

+ تاریخ پنج شنبه 5 آذر 1394 ساعت 23:8 نویسنده نستوه |

با سر دویدم در جنون روضه ها، یعنی
تا سر ندادم پای تو، سر بر نمی دارم 

شهادت‏
ما رهروان وادى سرخ شهادتيم
گل‏هاى سبز و خرم باغ عبادتيم
ما كشتگان راه خداييم باك نيست‏
ز آن رو كه زندگان جهان سعادتيم
چون قطره‏ايم و وصل به درياى قرب دوست
با سير جاودانگی خون بى‏نهايتيم
ما پيرهن به عشق خدا رنگ مى‏كنيم
زين رنگ سرخ ، غرقه به خون شهادتيم

هرجا شهيد جلوه كند ارض كربلاست

اين نهضت از خدا بود و ما ز نهضتيم

عطر حسين (ع) را بشنو از مزارهرشهید

باتن خونین خفته و در اوج عزتيم

همت طلب ز تربت كشتگان عشق

چون چراغ هدایت و راه سعادتیم

همت طلب ای برادر در این راه

 زیرا پیرو خمینی وجانثارولایتیم 

+ تاریخ پنج شنبه 5 آذر 1394 ساعت 20:50 نویسنده نستوه |


شرکت G4s و سابقه آن در منطقه

شرکت G4S یک شرکت امنیتی و بین المللی مشهور وابسته به سرمایه داران صهیونیستی و انگلیسی است و در واقع آن را باید یکی از بازوان اطلاعاتی و جاسوسی رژیم اسرائیل دانست. این شرکت خدمات دهی خود را به دولت عربستان از سال 2010 بعد از آنکه شرکت ویژه ای در این کشور تحت عنوان (المجال- جی فور اس) تاسیس کرد،شهر ساحلی جده را به عنوان مقر خود برگزید. جالب این که شرکت "جی فور اس" در شهرهای الخبر، ریاض، مکه، طائف، ابها، جیزان، تبوک، مدینه، قسیم، حائل، جبیل و چند شهر دیگر عربستان نمایندگی دارد.
شرکت امنیتی جی فور اس ( G4s) که قرار است تسهیلات لازم و شرایط نقل و انتقال بیش از سه میلیون حاجی را فراهم کند، یکی از بزرگترین شرکت های امنیتی است که  وظیفه حفاظت از شخصیت ها و اماکن مورد نظر طرف های قرارداد را بر عهده دارد. این شرکت با حدود 657 هزار کارمند در بیش از 125 کشور فعالیت می کند و بخصوص با حمایت همه جانبه خود از اقدامات ددمنشانه صهیونیست ها، تاکنون پرونده ای سیاه در بین مسلمانان برای خود ساخته است، شرکت جی 4 اس همچنین در قبال دریافت سه تا پنج میلیون یورو طی 4 سال از دیپلمات های اروپایی در بیروت محافظت می کند.این شرکت که  توانسته است سکان امنیتی بزرگترین مراسم عبادی مسلمانان را در یکی از تأثیرگذارترین کشورهای اسلامی بر عهده بگیرد، ریشه در مناسبات پنهان عربستان و رژیم اسرائیل دارد.
مناسبات عربستان و رژیم صهیونیستی

تحلیلگران طبق اسناد موجود، روابط عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی را مربوط به دهه شصت قرن بیست میلادی یعنی از زمان جنگ یمن (1962 - 1970) می دانند که در آن دوره عربستان و رژیم صهیونیستی در تضعیف "جمال عبد الناصر"، رئیس جمهور وقت مصر -که برای حمایت از انقلاب یمن، به آنجا نیرو گسیل کرده بود.
پیام ها و پیامدهای حضور شرکت G4S در قبله گاه مسلمین
واگذاری امور خدمات و امنیت حجاج به شرکت G4S، پیامدهای خطرناکی را برای دنیای اسلام دارد که برخی از آن ها عبارتند از:
1- عربستان به عنوان میزبان حجاج بیت الله الحرام با این اقدام در حقیقت مدیریت مهمترین اماکن مذهبی بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان را به صهیونیست هایی سپرده است مقامات ریاض با چنین اقداماتی به شکل مرموزانه ای در پی نفوذ دادن صهیونیست های جانی به بزرگترین اجتماع مسلمین برآمده اند. این موضوع از پروژه پنهان آل سعود مبنی بر مشروعیت بخشیدن به صهیونیست ها در بین مسلمین خبر می دهد.
2- این اقدام عملا زمینه انجام فعالیت های جاسوسی و امنیتی را برای صهیونیست ها در یکی از مهمترین کشورهای اسلامی و در بین حاجیانی که از سراسر دنیا گردهم می آیند، فراهم می کند. تاریخ اسلام به ما می گوید، یهودیان از سال های قبل از اسلام تلاش کردند با گرد آمدن اطراف مکه و یثرب، پیامبر اسلام را قبل از فراگیرشدن دعوتش شناسایی کرده و مانع از ترویج اسلام شوند.
3- مناسک حج که میعادگاه مسلمانان از سرتاسر جهان جهت اتحاد و انسجام مسلمین است، با نفوذ صهیونیست ها و عناصر اطلاعاتی و جاسوسی آن ها، کارکرد وحدت آفرینی آن با تهدید مواجه شده و چه بسا شرکت صهیونیستی مزبور با اقدامات فرهنگی و مانع تراشی در قبال هر گونه اقدامی که برای وحدت مسلمین و انزجار  از استکبار است، فلسفه حج را تخریب کند.
4- توافق مقامات عربستانی با شرکت صهیونیستی G4S گویای روابط پنهانی اطلاعاتی و امنتی ریاض با تلاویل است.

G4S از جمله شرکت‌هایی است که خدمات زیادی به رژیم صهیونیستی می‌دهد:

اولاً برای بازداشتگاه‌های این رژیم تجهیزات امنیتی فراهم کرده و خدماتی را در اختیار آنها قرار می‌دهد. برخی از این مکان‌ها هم برای نگه‌داری از زندانیان سیاسی فلسطینی در کرانه باختری و فلسطین اشغالی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دوماً با ارائه خدمات امنیتی، امنیت کسب و کار در شهرک‌ها را فراهم می‌آورد.

سوماً برای ایست‌های بازرسی ارتش اسرائیل در کرانه باختری تجهیزات و خدمات حفاظت را مهیا می‌نماید. و نهایتاً برای مراکز فرماندهی پلیس در کرانه باختری نیز سیستم‌های امنیتی تهیه می‌کند.

سعودی‌ها از فرودگاه جده تا تمامی مناطق‌شان در اختیار مستشاران آمریکایی است و بسیاری از مسئولان درجه یک آنها نیز در طول سال در کشورهای اروپایی به سر می‌برند و افراد حاضر در عربستان بی‌لیاقت و ضعیف هستند.

+ تاریخ پنج شنبه 5 آذر 1394 ساعت 19:57 نویسنده نستوه |

 

 

+ تاریخ پنج شنبه 5 آذر 1394 ساعت 19:45 نویسنده نستوه |

+ تاریخ پنج شنبه 5 آذر 1394 ساعت 19:43 نویسنده نستوه |

+ تاریخ پنج شنبه 5 آذر 1394 ساعت 19:39 نویسنده نستوه |

+ تاریخ پنج شنبه 5 آذر 1394 ساعت 19:37 نویسنده نستوه |

+ تاریخ پنج شنبه 5 آذر 1394 ساعت 19:27 نویسنده نستوه |

+ تاریخ پنج شنبه 5 آذر 1394 ساعت 18:19 نویسنده نستوه |

+ تاریخ پنج شنبه 5 آذر 1394 ساعت 18:14 نویسنده نستوه |

صفحه قبل 1 ... 36 37 38 39 40 ... 43 صفحه بعد